28 marca 2014

Koniec?

Cześć x
Jak pewnie już wiecie, rozdział się nie pojawił i prawdopodobnie w ogóle się nie pojawi albo z długą przerwą.
Tak jak się domyślacie - blog prawdopodobnie zostanie zawieszony.
Myślę, że to z różnych powodów.
Pierwszym jest brak weny. Pisanie rozdziałów raczej było męczące, ponieważ musiałam pisać szybko i nie potrafiłam dobrać słów. Nie ma czasu z powodu nauki itd.
Niedługo kończymy szkołę i idziemy do następnej dlatego myślę, że to tej jest jednym z powodów.
Drugim jest to, że Panda zrezygnowała z pisania.
A trzecim myślę, że rozdziały były coraz słabsze. Ubywało czytelników jak sami zauważyliście. Przy pierwszym czy przy drugim rozdziale było ponad 30 komentarzy, a teraz? Ledwo 10.
No ale nie można Was za nic winić.
Myślę, że nie ma sensu prowadzić tego bloga, bo jeśli pisałabym sama rozdziały pojawiałyby się bardzo rzadko a czytelników by nie przybywało, ale wręcz przeciwnie - ubywało.
Rozdziały byłyby też słabsze niż poprzednio i byłyby o wiele krótsze.
Chciałybyśmy Wam jednak podziękować za każde wyświetlenie bloga i za każdy napisany komentarz.
Może jeszcze kiedyś uda mi się wznowić tego bloga dla Was :)
A więc od dnia 28.03.2014r. blog As Long As You Love Me zostaje oficjalnie zawieszony.

7 komentarzy:

  1. Nie robcie tego ten blog jest zajebisty ja go porostu kocham

    OdpowiedzUsuń
  2. O ja pierdziele naprawde szkoda bo bardzo polubiłam ten blog. Bylyscie obie swietne . Szkoda,że Panda zrezygnowała obie byłyscie wspaniałe w pisaniu tego bloga. Bardzo załuje,że tak się stalo ale mam nadzieje ,że jednak zmienicie zdanie i OBIE powrocicie. Rocznik 98 rzadzi

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda bardzo ale myślę że kiedyś wrócisz:(:(:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Nieeeee ;( proszee zacznij znowu pisac xdd

    OdpowiedzUsuń
  5. PRZECZYTAJ WAŻNE
    Zawsze jest szansa, że wejdziesz, zobaczysz, pokochasz ( mam nadzieję lol )
    youngloovers.blogspot.com
    loovelorn.blogspot.com
    fromyourlust.blogspot.com
    ifindyourlips.blogspot.com
    Nawet jak nie masz teraz ochoty, to kiedyś pewnie będzie ci się nudzić, zerknij, może warto :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Twój blog został nominowany do Liebster Award (:
    Zapraszam po pytania: http://summer-and-harry-love-story.blogspot.com/2014/04/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Mmmmmm może wrocicie? :C
    Wasz blog był wspaniały . Akcja była i wgl ... prosze . Ja czekam i sprawdzam reguralnie czy cos jest

    OdpowiedzUsuń

Szablon by S1K