29 grudnia 2014

hejka naklejka

Hejka naklejka, misie królisie!
Wiemy, że spowodowałyśmy niezły bałagan pisząc, że wrócimy ale szczerze mówiąc - ten blog to jedno wielkie nieszczęście. Chyba same widziałyście, że fabuła z lekko przeciągana, nieprawdaż?
Więęęęc
nie wiemy do końca czy TEN blog będzie zrealizowany. Nasz styl pisania z pewnością się zmienił, a nie dodawałyśmy nic od prawie roku. Kiedy założymy coś nowego, coś świeżego i coś przemyślanego od pierwszej strony do ostatniej to na pewno tutaj to opublikujemy i dostaniecie świeży link:)

Ale! Jeśli tęsknicie za Pandą to;
jako, iż jestem osobą, która nie wytrzyma długo od pisania albo chociaż publikowania czegoś w sieci to możecie mnie spotkać na wattpad, gdzie jestem online codziennie i publikuję tłumaczenia z Michaelem i Lucasem z 5sos, czekam jeszcze na zgodę i jeżeli ją dostanę to zacznę coś publikować ze Stylesem, so
mój profil: http://www.wattpad.com/user/perfmmingsx
tłumaczone ff z Cliffordem: http://www.wattpad.com/story/22507461-sex-addicts-michael-clifford-pl
tłumaczone ff z Hemmingsem: http://www.wattpad.com/62452481-forbidden-luke-hemmings-pl-forbidden-%E2%96%B6wprowadzenie
tłumaczone ff ze Stylesem: - w realizacji -



Przepraszamy za niedogodności i robienie zbędnej nadziei(lol). Zapraszamy na profil Pandy i SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU, MISIACZKI!

1 komentarz:

  1. Jestem wolno myślącym stworzeniem: czyli zawieszasz bloga? To wielki cios prosto w serce ale ok... mam nadzieje że nie usuniesz chociaż bloga... Ale chyba cię rozumiem :) PS. Jeżeli wstawisz kolejne rozdziały będę najszczęśliwszą osobą na świecie xD

    OdpowiedzUsuń

Szablon by S1K